A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Павлівська гімназія" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області
УКРАЇНА

Особливості організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році

Організація освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про забезпечення функціонування української мови як державної"

 

Нормативно-правові документи щодо організованого початку
2024/2025 навчального року

лист МОН України від 04.09.2024 р. № № 6/688-24 "Про методичні рекомендації щодо запровадження безбар'єрності освітніх послуг у закладах дошкільної дошкільної, загальної середньої, професійної, вищої освіти"

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році (лист МОН від 30.08.2024 р. № 1.1/15776-24).

Професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (наказ Міністерства освіти і науки України від 29 серпня 2024 р. № 1225)

лист МОН України від 27.08.2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти» та Рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році

лист МОН від 23.08.2024 р. № 1/15281-24 "Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти"

Наказ МОН України від 22.08.2024 № 1185 «Про скорочення строку дії грифів “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України”, наданих модельним навчальним програмам з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти, та надання грифа “Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” модельній навчальній програмі “Фізична культура. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України 19.08.2024 № 1/14910-24 "Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025»

Наказ МОН України від 16.08.2024 №1151 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які забезпечують викладання навчального предмета "Захист України»

Наказ МОН України від 14.08.2024 № 1138 «Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (схвалено модельні навчальні програми з курсів «Громадянська освіта» для 8 класу, «Підприємництво і фінансова грамотність» для 8-9 класів, міжгалузевих курсів «STEM» для 5-9 та 7-9 класів)

Лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 12 серпня 2024 року №21/08-1242 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році"

Наказ МОН України від 09.08.2024 р. № 1120 "Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти"

Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році» (лист ДНУ "ІМЗО" від 08.08.2024 р. № 21/08-1233)

Модельна навчальна програма «Захист України. Інтегрований курс» (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2024 року № 1116)

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 серпня 2024 року № 1112 "Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні" (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2024 року за № 1222/42567)

Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (наказ МОН  від 02.08.2024 р. № 1093)

Концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти (наказ МОН №1072 від 30 липня 2024 року)

Методичних рекомендацій з оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (лист Міністерства освіти і науки України від 30.07.2024 № 1/13519-24)

Постанова КМУ від 23.07.2027 р. № 841 "Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні"

Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах

Лист ДСЯО України від 03.07.2024 № 01/01-20/1351 «Про результати дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни в закладах загальної середньої освіти»  (https://sqe.gov.ua/tretina-uchniv-v-umovakh-viyni-ne-mali-po/)

Наказ МОН України від 19.08.2024 р. № 881 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2025"

наказ Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2024 року № 875 "Про зміни до Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика"

Лист МОН від 05.06.2024 р. № 1/9979-24 "Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/25 року"

Лист МОН від 05.06.2024 р. № 1/9930-24 "Норма, яка буде застосовуватися щодо формування 1-х класів, учні яких розпочнуть навчання у новому 2024/2025 навчальному році"

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 року № 632-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2024 рік»

Постанова Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 року № 796 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2024 році»

Розпорядження КМУ від 07 червня 2024 р. № 527-р "Про схвалення Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації на 2024—2026 роки"

Рекомендацій щодо використання модифікованих програм з української мови, української літератури, історії України, географії для закладів загальної середньої освіти (наказ МОН № 701 від 16.05.2024 року)

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти у 2024/2025 н.р.

Електронні версії підручників для учнів 1-11-х класів (2024-2025 н.р.)

Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2024/2025 навчальний рік

Перший урок у новому 2024-2025 навчальному році: МОН рекомендує

Методичні рекомендації для закладів освіти до Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України

Конспекти, сценарії першого уроку 2024 н.р.

Перший урок для 1-11 класів у 2024/2025 н.р. (Авторські сценарії)

Перший урок-гра «Історична подорож у часі. Славетні імена України» (10-11 кл.)

Реалізація основних напрямків виховної роботи у 2024-2025 н.р.

Орієнтири для класних керівників та педагогів-організаторів з питань організації виховної роботи в освітніх закладах

Діяльність шкільної бібліотеки у 2024/2025 н.р.

Лист МОН від 23.08.2024 № 1/15281 - 24

Наказ МОН No 1093 від 02.08.2024 року

Постанова КМУ No 841 від 23.08.2024 року

Наказ МОН від 07.08.2024 № 1112

Наказ МОН від 02.08.2024 № 1093

 

 

 

Міністерство освіти і науки України підготувало інформацію щодо особливостей організації нового 2023/2024 навчального року та рекомендації першочергових кроків із підготовки до нього.

Відповідно до Постанови КМУ від 28 липня 2023 року №782 «Про початок навчального року під час дії воєнного стану в Україні». Освітній процес у школах триватиме з 1 вересня  до 28 червня 2024 року. 

Крок 1: призначити комісії з обстеження закладів освіти на предмет готовності до організації навчання та забезпечення безпеки учасників освітнього процесу

До складу комісій рекомендовано включити представників регіональних підрозділів Державної служби з надзвичайних ситуацій і Національної поліції. Результатом роботи комісії є підготовка відповідного акту, що затверджується керівником адміністрації.

Крок 2: визначити форму організації освітнього процесу

Організація освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті. Структура та тривалість навчального тижня, дня, занять і відпочинку, а також форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною (вченою) радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою (відповідно до обсягу навчального навантаження та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, особливостей регіону тощо).

Освітній процес в очному режимі

Запроваджується в приміщеннях або будівлях закладу освіти тільки в межах розрахункової місткості споруд цивільного захисту, що можуть бути використані для укриття учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.

Якщо потужності споруд цивільного захисту є недостатніми для укриття всіх учасників освітнього процесу, то освітній процес може бути організований шляхом розподілу навчального часу в межах годин (змін) упродовж дня, тижня, місяця або семестру.

Для підготовки роботи закладів освіти в очному режимі засновникам рекомендовано провести відповідні заходи з посилення безпеки:

  • обов’язкова перевірка закладів освіти та прилеглих територій на наявність вибухонебезпечних предметів;
  • перевірка готовності систем оповіщення, зокрема, доступності оповіщення для дітей із порушеннями зору та слуху;
  • визначення та позначення шляхів евакуації;
  • наявність обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу;
  • створення запасів води та медикаментів;
  • проведення тренувань з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги;
  • проведення навчальних занять щодо здоров'язбереження, надання домедичної підготовки тощо;
  • підключення мережі Wi-Fi в укриттях для проведення занять (за можливості).

Освітній процес у дистанційному режимі

Запроваджується в закладах освіти на території ведення бойових дій і тимчасово окупованих територіях. Запроваджується наказом (розпорядженням) засновника закладу освіти за погодженням із керівником адміністрації (без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі, головною умовою є своєчасне виконання завдань).

Під час організації дистанційного навчання рекомендуємо використовувати матеріалиВсеукраїнської школи онлайн.

В умовах дистанційного навчання заклад самостійно приймає рішення щодо зняття обмеження на максимальну кількість учнів у класі.

За дистанційною формою робота може виконуватися працівником поза робочим приміщенням, територією власника або уповноваженого ним органу, у будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Освітній процес за змішаною формою

Змішана форма поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання підходить для різних занять: практичні та лабораторні заняття можуть проводитися в очному режимі, лекційні – дистанційно. У початковій школі бажано проводити заняття в очному режимі, адже діти потребують живого спілкування.

Форма може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.

Крок 3: забезпечити безпеку всіх учасників освітнього процесу впродовж навчального року

Керівники закладів освіти мають бути поінформовані про персональну відповідальність за організацію безпечних умов для здобувачів освіти та всіх працівників закладу.

При організації освітнього процесу в очному або змішаному режимі слід забезпечити безумовне переривання освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення. Учасники освітнього процесу повинні організовано прослідувати до споруд цивільного захисту та перебувати в них до завершення тривоги. Освітній процес може завершуватися в укритті, а після відбою тривоги учасники можуть повернутися до приміщення закладу освіти та продовжити процес навчання з урахуванням необхідного корегування.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень