Структура та органи управління закладу освіти
Управління закладом освіти
1. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАКОНОМ ТА УСТАНОВЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ.
2. УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ПАВЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ» БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ В МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНАМИ ТА УСТАНОВЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ ЗАКЛАДУ, ЗДІЙСНЮЮТЬ:
- засновник – Богодухівська міська рада Харківської області, заклад підпорядкований Управлінню освіти, молоді та спорту Богодухівсської міської ради;
– власник або уповноважений ним орган здійснює фінансування Закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, встановлює їх статус, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування учнів;
- керівник закладу освіти – ГОРБЕНКО Лариса Павлівна, керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу; повноваження та відповідальність керівника закладу освіти визначається законом та установчими документами закладу освіти;
– постійно діючий дорадчий колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада, повноваження якої визначаються Законом і Статутом закладу освіти; керівник закладу є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу управління закладом;
- колегіальний орган громадського самоврядування – Рада школи;
– вищим органом громадського самоврядування Закладу освіти є загальні збори колективу, що скликаються не менше одного разу на рік;
- органи самоврядування здобувачів освіти – учнівське самоврядування;
- інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти;
Принцип управління – це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.
Закономірності в управлінні школою – це стійкі взаємозв’язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.